суббота, 27 октября 2012 г.

Думка третя - нова


     Я вирішив з'ясувати  які види деревини ростуть на території мого проживання. А ця територія - Дніпропетровська область.
     З енциклопедії я дізнався, що загальна площа лісів на Україні – більше 10 млн.га, що складає 17,2%  її території. Найбільше дерев в Українських Карпатах і Кримських горах. В зоні нашого проживання лісистість зменшується. У нас ростуть такі дерева: сосна, береза, бук, дуб, липа, клен, тополя, вільха, граб.
     Але ось що мене тривожить: я узнав, що у процесі діяльності людини рослинний світ дуже змінився. На протязі XVI-XIX століть в лісостеповій зоні площа лісів зменшилась більше, ніж в п’ять разів, а площа найцінніших дубових і букових лісів тільки в XIX столітті зменшилась на четверть.
    Може прийшов час задуматись над тим, чи варто вирубувати ліс заради того, щоб милуватися красиво оздобленими стінами своєї оселі. Люди, може нехай вони ростуть.

Почитайте тут детальніше про рослини України
Малюнки взяті на сайті http://900igr.net/photo/rastenija-i-griby/Derevja-1.files/Rastenija-derevja.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий