понедельник, 29 октября 2012 г.

Мої роздуми...

    Діло зроблене. Дощечка виготовлена і подарована. Дякую своїм друзям за допомогу.    Проведена виставка робіт моїх однокласників. Чого там тільки не було: і дощечки, і ложка, і лопаточки і цілі картини. Все розмальоване яскравими фарбами. Нам дуже сподобалось. Все таки уроки праці - це діло добряче.
      Але чомусь мені приходить в голову російська приказка "Лес рубят - щепки летят".
    Підшукуючи інформацію в Інтернеті, я побачив як багато деревини використовують і в побуті, і в будівництві. Всі хочуть, щоб все було "понатуральніше". А чи думав хто-небудь, що те що ми називаємо деревиною, колись було живим деревом.
    Цього літа я був зі своїми батьками в гостях у моїх родичів. Я побачив, як після сильного дощу два дерева впали і загатили своїми тілами стрімку річку. Мені пояснили, що це сталося тому, що поруч були вирубані два дерева. Мабуть, ці  два дерева так проявили свій протест проти дії, вчиненої людьми.
Запрошую всіх, хто розуміє про що я хочу сказати, до дискусії та співпраці.
Пропоную створити спільний проект. Мій вклад - це ідея та орієнтовне ключове питання проекту "Чого коштує тріска?"

Ці малюнки з сайту 

Комментариев нет:

Отправить комментарий