суббота, 27 октября 2012 г.

Мій перший крок до мрії


    Якщо когось цікавить те, про що я дізнався, то слухайте: розповім тільки те, що я зрозумів.
Деревина має такі властивості:
   Механічні: міцність, твердість, деформівність – я це розумію так: буває тверда і не дуже.
   Фізичні: зовнішній вигляд (текстура, блиск, колір), вологість, теплові (теплопровідність), звукові ( звукопровідність), електричні (електропровідність) - я це розумію так: буває просто красива і дуже красива, сира і не дуже сира, якщо оздобити стіни одною – то сусідів не буде чути, а якщо іншою – то дуже буде чути. Та й тепло утримує кожна деревина по-різному.
    Шукав довго в Інтернеті і , нарешті, вирішив облаштувати свою кімнату сосною. Її деревина м’яка, але при цьому міцна, дуже приємно пахне хвоєю, то ж у мене буде завжди новорічний настрій. Деревина сосни легка в обробці, підходить для  облаштування кімнати.
     Можна було б використати деревину ялини, вона дуже красива і теж приємно пахне або липи –у ній немає смоли, вона має легкий приємний запах за рахунок ефірних масел. А саме цікаве те, що деревина липи містить глюкозу, каротин і аскорбінову кислоту. Якщо у мене будуть липові стіни, то я іноді буду їх лизати.
Якщо ви захочете дізнатися більше то детальніше

http://eurovagonka-nk.ru/item/evrovagonka.html
Детальніше ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий