четверг, 25 октября 2012 г.

Якби я вмів... мрія перша

   Якби я вмів працювати з деревиною, я б власноруч облаштував свою кімнату.
По перше - ніяких шпалер. Стіни і cтеля моєї кімнати-мрії покриті дерев'яними панелями, вони світлого кольору. Кожного дня сонячні промені падають на них і кожна панелька грає барвами деревини, з якої вони зроблені. Кожна панелька має свій неповторний казковий узор. Я люблю оглядати їх, знаходячи нову гру барв і малюнків. Свою кімнату я вважаю казковою. Я знаю, що в цій кімнаті може збутися буд-яке бажання, яке б я не загадав.
Але чому б не спробувати самому стати чарівником. Як це зробити?
По-перше, дізнатися з якої деревини можна зробити такі чудові панелі.
По-друге, навчитися оздоблювати кімнату панелями, виготовленими власноруч.
А там з'явиться по-третє, по- четверте .... Але я цього не боюсь і знаю, що мрії можна здійснювати своїми руками і своїм розумом. Та ще й друзі у мене є, вони допоможуть.
Ну що ж, почнемо. Для початку дізнаюсь Чи однакові властивості має різна деревина?

Детальніше...


Малюнок взятий на сторінці http://900igr.net/photo/rastenija-i-griby/Derevja-1.files/Rastenija-derevja.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий