суббота, 27 октября 2012 г.

Нехай буде так...

   Урок праці. Вчитель пропонує нам щось зробити своїми руками. Я майже готовий. Властивості деревини знаю. Як працювати з деревиною - мене навчили на попередніх уроках. Інструменти є в шкільній майстерні. Як кажуть -програма є програма. Оскільки від дерев'яних панелей я відмовляюсь ( дерево жалко), зроблю щось невеличке і потрібне. Думав три дні і придумав - зроблю дощечку для кухні. І мамі сподобається і деревини багато не треба.
   Спочатку потрібно обрати вид деревини, мабуть це буде дуб - і твердий, і легкий в обробці, не кришиться,  і красивий.
Поспілкувався з друзями, вони запропонували різні форми і розміри дощечок.
Креслення дощечки від Дмитра
На ранок мій друг приніс креслення дощечки, мені сподобалось - і просто, і практично, і без всяких фантазій.



Детальніше Разделочная

Комментариев нет:

Отправить комментарий